کاربر گرامی

با تشکر از اینکه سایت ما را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده اید. به لحاظ حفظ قانون سایت و همچنین راحتی کاربران این قوانین را وضع شده است ، که کاربران می بایست طبق آن عمل کنند . در غیر این صورت مسئولین سایت این حق را دارند که موضوعات ، مقالات ، اخبار و تمامی توضیحات و در برخی مواقع اکانت آن کاربر را از سایت حذف نمایند. این قوانین به صورت کامل در زیر منتشر شده اند و ممکن است در هر زمان تغییر کند . لطفاً جهت مشاهده آخرین قوانین سایت به پیغامهایی که ممکن است برخی از روزها به هر نحوی به اطلاع کاربران میرسد دقت فرمایید. این قوانین بلااستثناء می باشند و در رابطه با تمامی کاربران از جمله تازه وارد ، فعال ، همکاران سایت ، مدیران انجمن ها و… اجرا خواهند شد.. پس از خواندن دقیق این قوانین گزینه “ضمن مطالعه دقیق اساسنامه ، با همه موارد موافقم” را تیک بزنید و سپس کلید “ثبت نام” را بفشارید . شما میتوانید برای خواندن قوانین به بخش قوانین سایت نیز مراجعه نمایید.

قوانین ثبت نام در سایت و استفاده از مطالب و امکانات سایت

قانون شماره 1) تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در سایت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اکانت آن کاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد حتی المقدور نام کاربری را با حروف انگیسی به جای فارسی ایجاد نمایید همچنین پس از عضویت امکان لغو عضویت توسط کاربر و یا مدیر وجود نخواهد داشت.

قانون شماره 2) کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اکانت آن کاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد.

قانون شماره 3) کاربران می بایست در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پیغامهای خود از یک موضوع مناسب استفاده نمایند. این موضوع می بایست در رابطه با سوال ، مشکل و یا پیغام ایشان باشد. در غیر اینصورت در حالتی که کاربر جدید باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار مکرر این موضوع توسط کاربران چه جدید و چه قدیم ، برخورد جدی خواهد شد.

قانون شماره 4) در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید ، حتماً منبع آن را ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، حتماً نام وی را ذکر نمایید.

قانون شماره 5) لطفاً از ساخت بیشتر از یک حساب در سایت جداً خودداری فرمایید. در صورت مشاهده بیشتر از یک حساب از طرف یک کاربر ، تمامی آنها در اولین فرصت حذف خواهند شد و و دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد

قانون شماره 6) لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرمایید. بدین معنی که در صورتی که سوالهای گوناگونی دارید ، آنها را در چندین ارسال مطرح نمایید و از مطرح کردن تمامی سوالات در یک ارسال خودداری فرمایید .

 

قوانین خرید از فروشگاه سایت

قانون شماره 1) لطفاً پیش از نهایی کردن خرید خود از صحت اطلاعات و مشخصات فردی خود به خصوص آدرس و شماره تماس اطمینان حاصل نمایید.

قانون شماره 2) لطفاً در صورتی که خرید شما نهایی شده است و پس از ۳ روز کاری محصول مورد نظر به دستتان نرسید، بلافاصله با مسئول فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

قانون شماره 3) تمامی محصولات فروشگاه دارای ضمانت سلامت بوده و به مدت یک هفته از زمان تحویل کالا توسط مشتری از گارانتی تعویض برخوردار هستند.

 

شرایط گارانتی محصولات

ارجاع سفارش
جنس فروخته شده پس گرفته و تعویض می‌شود!
امکان مرجوع کردن و یا تعویض کالا، “بر اساس شرایط ذکر شده در ادامه” برای کلیه‌ی محصولات موجود در این فروشگاه وجود دارد.
بدین منظور لازم است قبل از پس فرستادن محصول، از طریق ایمیل (sales@posedge.ir) یا تماس تلفنی با فروشگاه، هماهنگی‌های لازم جهت کسب مجوز مرجوعی را به عمل آورد.
شرایط مرجوع کردن سفارش جهت عودت وجه خرید:
–  محصول بایستی در بسته بندی آک و باز نشده به همراه کلیه‌ لوازم جانبی باشد.
–  مهلت ارجاع محصول 3 روز از زمان دریافت توسط مشتری است.
–  هزینه‌‌ی ارسال محصول به فروشگاه بر عهده‌ی مشتری است.
–  عودت وجه (با کسر هزینه‌ی ارسال) ظرف مدت زمان حداکثر 3 روز کاری  از زمان دریافت محصول توسط فروشگاه انجام می‌پذیرد.
شرایط مرجوع کردن سفارش جهت تعویض:
–  مهلت ارجاع محصول جهت تعویض (به علت خرابی یا نقص در محصول فروخته شده) حداکثر 5 روز از زمان دریافت توسط مشتری است.
–  امکان تعویض تنها در صورتی است که اشکال موجود در دستگاه از طرف سازنده باشد. فروشنده هیچ گونه تعهدی در برابر عیوب بوجود آمده ناشی از استفاده ناصحیح یا هرگونه دستکاری سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری محصول ندارد.
–  محصول باید در بسته بندی اصلی و به همراه کلیه‌ی لوازم جانبی، به علاو‌ه‌ی یک یادداشت کوچک حاوی توضیحی در مورد مشکل آن باشد.
–  هزینه‌‌ی ارسال محصول به فروشگاه بر عهده‌ی مشتری است.

 

با امید به اینکه با به کارگیری قوانین سایت و دستورالعملهایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بتوانیم رضایت شما کاربر گرامی را جلب کنیم, به امید ساعات خوش در هنگام مشاهده این سایت برای شما.